İzmir’in tanıtımı için “en çok ödüllendiren Akdeniz şehri olmak” vizyonu ile yola çıkan İzmir Kalkınma Ajansı'nın (İZKA) İzmir'deki paydaş kurum ve kuruluşlarla belirlediği İzmir logosu İzmirlilerle buluştu. İzmir'in tanıtımında tek sesliliğin sağlanması amacı ile hazırlanan ve sloganı "Öncülerin Şehri İzmir" olan nazar boncuğu formundan üretilmiş olan İzmir logosunun 3 boyutlu maketi şehrin çeşitli yerlerde boy göstermeye başladı. İzmir Valisi ve İZKA Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Toprak “Öncelikli olarak Alsancak İskelesi önüne ve Adnan Menderes Havalimanı İç Hatlar bölümüne logoları yerleştirdik. Vatandaşlarımızın ve ziyaretçilerin yoğun ilgisini gördük. Şehrin çeşitli yerlerine logo maketleri yerleştirmeye devam edeceğiz.” dedi.
Logoda yer alan dış mavi çizgi İzmir Körfezi’ni, iç kısımda yer alan açık mavi halka İzmir’in açık ve berrak gökyüzünü, iç kısımda yer alan sarı bölüm ise 300 gün güneşli olan İzmir için güneşi temsil ediyor.
Kaynak: Milliyet, 18.04.2014
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder