4 Eylül 2010 Cumartesi

Gayrimenkul Magazin Saati: Sezen Aksu'nun, İzmir'in Mordoğan beldesindeki 2 katlı evi

Türk Popüler Müziğinin sevilen sesi Sezen Aksu'nun, Karaburun ilçesinin Mordoğan beldesinden 2006 yılında Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kurulu tarafından koruma kapsamında olan 2 katlı bir ev satın aldığını ve gerekli izinleri aldıktan sonra mimarlarına restore ettirdiğini biliyor muydunuz?

Mordoğan Belediye Başkanı Ahmet Çakır, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Sezen Aksu'nun Manal bölgesinden deniz kenarında iki katlı bir evi, 2006 yılı Kasım ayında satın aldığını ve evin yaklaşık kırk yıllık geçmişe sahip olduğunu, evin yaklaşık 150 m2 alana sahip olduğunu, Mordoğan'ın en güzel koylarından birinde bulunduğunu belirtmiştir.

AKSU'NUN KOMŞUSU SABİHA TANSUĞ

Sezen Aksu'nun Mordoğan'da komşusu olacak ünlü etnolog, araştırmacı ve yazar Sabiha Tansuğ, Aksu'yu daha önce evinde misafir ettiğini, bahçesindeki cibinlikli bölümde bir süre dinlendiğini anlattı. Tansuğ, şunları kaydetti: ''Sezen Aksu bana geldiğinde 'Ben burada oturmak istiyorum' dedi, ben de burayı çok sevdiğini görünce kendi evimi ona vermeyi teklif ettim. O da bana 'Ben burada oturmak istiyorum ama komşum sen olursan' dedi. Yan evin sahibi yurt dışında yaşayan çok yakın bir arkadaşım. Sağlık sorunları nedeniyle gelemiyordu. Onun evini Sezen Aksu aldı.''


Kaynak: http://www.haber3.com/sezen8217e-mordogan8217dan-ev-240411h.htm

Hiç yorum yok: