30 Eylül 2011 Cuma

Kora ailesi, İzmir'e spor salonu kazandırdı

Vali Cahit Kıraç, Gülen ve Cihat Kora'nın yaptırdığı Cihat Kora Spor Salonu'nu açtı, hayırseverliğiyle eğitime katkıda bulunan aileye teşekkür etti

Hayırseverler Gülen ve Cihat Kora tarafından yaptırılan, Cihat Kora Spor Salonu'nun açılışı Vali Cahit Kıraç'ın katılımıyla gerçekleşti. Vali Kıraç, 'Eğitime Yüzde Yüz destek Programı' çercevesinde bugüne kadar 212 milyon 85 bin lira bağış yapıldığını belirterek, "Türkiye'nin eğitiminin fiziksel gelişiminde katkı koyan tüm hayırseverlerimizi kutluyorum" dedi.
Açılış törenine Vali Cahit Kıraç, hayırseverler Gülen ve Cihat Kora, AK Parti Konya Milletvekili Mustafa Kabakçı, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Rağip Üye, hayırseverlerin çocukları Özay ve Ferit Kora katıldı. Törende konuşan Vali Kıraç, çağın şartlarına ayak uydurabilmek, çağdaş bir toplum olarak yaşayabilmek için donanımlı iyi yetişmiş insan gücüne ve her alanda bunu sağlayan kaliteli eğitime ihtiyaç duyulduğunu belirterek, "Hayırseverlerimizin katkısıya eğitim yatırımlarında önemli aşamalar kaydettik. İzmir bu açıdan çok şanslı bir ildir. Hayırseverlerimiz eğitime çok duyarlılar. Bugün spor salonumuzun yapımında emiği geçen Gülen ve Cihat Kora'ya teşekkürler" dedi.

'KUTSAL GÖREVİMİZ'

Törene katılan Ak Parti Konya Milletvekili Mustafa Kabakçı, Kora ailesi tarafından Konya 'da yaptırılan Vedat Kora İlköğretim Okulu'nda öğretmen olarak görev yaptığını, çocuklarının da bu okulda eğitim aldığını ifade ederek, Kora ailesinin Konya'da da çeşitli çeşitli hayırlarda bulunduğunu söyledi. İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Rağip Üye, eğitimin her alanında İzmir'i ilk sıralara taşımaya gayret ettiklerini vurgulayarak, çocukların öğreniminin yanı sıra, beden eğitimi ve sosyal yaşama uyum sağlamalarını da önemsediklerini ifade etti. Hayırsever Cihat Kora da, spor salonunun hem Gülen Kora İlköğretim Okulu'na hem de bölgedeki diğer okullara hizmet vereceğini belirterek, "Bu memlekette yaşıyoruz, olanaklarından yararlanıyoruz. Hepimizin görevi, devletimizle, milletimizle elde ettiğimiz geliri paylaşmak. Özellikle eğitime katkıda bulunmayı kutsal görev olarak kabul ediyoruz" diye konuştu.

Kaynak: Yeni Asır, ŞİRVAN BEKTAŞ - 26.09.2011

Hiç yorum yok: